20 Oct Emiser participa un any més en la Fira “Sí, i millor” di-Capacitat i Talent
Del 15 al 16 d’octubre, Emiser ha participat en una nova edició de la Fira “Sí, i millor” di-Capacitat i Talent,organitzada per la Federació de Centres Especials de Treball de Catalunya (FECETC), en Fira Barcelona.
Aquesta trobada s’ha consolidat com un referent nacional en la promoció de l’ocupació de les persones amb discapacitat, reunint centres especials de treball, empreses, administracions públiques i entitats del tercer sector compromeses amb la inclusió sociolaboral.
Un espai per a compartir, aprendre i construir oportunitats
La fira representa una oportunitat única per a visibilitzar el talent i les capacitats de les persones amb discapacitat, així com per a compartir experiències, generar sinergies i establir aliances que afavoreixin la seva inserció laboral.
Des de Emiser, participem amb l’objectiu de presentar els nostres projectes i serveis, conèixer altres iniciatives inspiradores i continuar construint oportunitats laborals reals, sostenibles i adaptades a les necessitats de cada persona.
Lluís Jordana, gerent de Emiser destaca que “esdeveniments com aquest so una mostra del valor del treball col·laboratiu entre entitats i empreses, i de com la inclusió laboral es converteix en una eina transformadora per a les persones i per a la societat”.
Compromesos amb la inclusió laboral des de 1991
Com a Centre Especial de Treball amb més de tres dècades de trajectòria, Emiser manté el seu compromís amb la integració laboral de persones amb discapacitat, combinant la professionalització en serveis de facility management i outsourcing amb un acompanyament personalitzat que posa a les persones al centre.
La participació en la Fira “Sí, i millor” reforça aquesta missió, impulsant la col·laboració i el diàleg entre tots els actors implicats en la construcció d’una societat més justa, accessible i inclusiva.